about me

My photo
Trondheim, Norway
16 years old norwegian girl. living the good life on the beautiful eastside of trondheim. attending media and communication at ringve vgs. eating, exercising, going to the cinema and taking photos. drinking lots and lots of green tea and eating lots and lots of good food. blog about everything that inspires me and a bit more. love pictures and photography. have got a dream about being a photographer. and i am going to live in a big city. anything more? e-mail me at: kineem.dv@hotmail.com

October 03, 2010

COOKIES.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

4 comments:

  1. Har det faktisk inn i holdet ;) Men skader ingen å prøve, så skjønner ikke hvorfor du synes det er negativt når du ikke har prøvd selv :)

    Ha en flott søndag videre!

    ReplyDelete
  2. så ryddig og inspirerende blogg :)

    ReplyDelete
  3. SV Kine Emelie:

    Etter man har gått på dietten skal men igjennom en såkalt "stabiliserings-tid" hvor du er erstatter shakene med ordentlig mat, men skal være OBS på hva du spiser, til kroppen har vent seg til den nye formen :) Har hørt mye positivt om denne dietten blant mange bekjente og andre bloggere, så jeg synes det er verdt et forsøk. Men nå har alle forskjellige meninger, hehe ;p Men misslykkes jeg, så gjør jeg jo det og da har jeg lært av MINE feil :)

    ReplyDelete